Glömt att berätta!

Har ju glömt att berätta ett par saker.
1.) mitt kattbett! Jag fick en varböld! :D
Jag tömde den själv, så jäkla gött haha! Kliade som fan ett tag men nu har det typ läkt har liksom en hård kula inne i handen där en av huggtänderna gick in men annars e d typ bra nu. :)

2.) jag släppte ut hästarna en stund i lördags! Q hade en stor serumslembobba i såret som hon inte lät mig plocka ur så jag tänkte att det får bära eller brista jag släpper ut henne och hoppas att hon springer ut den. Och det gjorde hon! Bobban flög som en vante och redan i söndags hade såret läkt ihop mer, hon har en ny liten slembobba nu men den ser ut som att den tänker lossna av sig självt.
Vi e typ inne på dag 14 av antibiotika idag. Långsamt läkande. Sååååå frustrerande, men så länge hon blir bättre så är jag glad :)

Tjipp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: