Elise!

Haha!
Om du kollar på denna bilden så kan du jämföra utan slembobba vs. med slembobba. Dvs. På den högra bilden så kan du se nått gult i mitten på såret. Det är alltså sårvätska som halvstelnat, alltså det har haft samma konsistens som mjukkokt äggula typ men det bildar inte sårskorpa eftersom såret öppnas lite varje gång hon rör på benet och ny sårvätska fylls på.
Jag fick bort en stor bobba förra helgen men en ny hade bildats nu under veckan och jag är glad att hon tagit bort den själv eftersom det kommer hjälpa såret att läka fortare och för att hon inte låtit mig ta bort den eftersom det gjort för ont. :)

Postat av: Elise

Haha , ja okej. Då förstår jag. Göttigt.

2013-08-17, 09:02:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: