Till mamma!

... har ar ett par bilder pa Katie och Ludde.
De VERKLIGT basta vanner. Jag ser Ludde lite som Katies "gode-man", han ser till att hon ar varm, att ingen annan gor natt elakt mot henne, tvattar henne och trostar henne, han delar till och med sin mat med henne om han maste (aven om han foredrar att dela HENNES mat ;) )
Han ar sa sot varje gang vi klipper klorna pa henne, han vet att hon hatar det sa han sitter brevid mig och haller ett vakande oga pa det hela och om hon gnaller da puttar han pa mig! ^^





de ar sa sota att jag dor lite inombords! ^^
mina svartnosade grisbabisar!

Nu maste jag verkligen ga och sova, jag ska jobba imorrn, jag kan ge mig fan pa att det kommer va fint vader bara for det! ;)
Kommer nog bli en intressant dag, kan bli den forsta lordagen i varldshistorien som vi gor en operation pa en lordag. Hur vet'en har tankt sig att vi ska kunna klamma in 14, 20 minuts konsultationer OCH en operation pa fyra timmar overgar mitt forstand.... anar jag overtid i horisonten?
Ja, forresten, vi far juh halla tummarna att jag kan ta mig till jobbet overhuvudtaget eftersom Mike har min bil eftersom hans bil strejkar, hall tummarna for att han kan sluta tidigt!

Puss pa er alla!

xoxox




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: