Sa javla fint vader idag!

Solen skiner och nagra sma molntussar flyter forbi.
Jag hangde ut min tvatt igar kvall for jag kande pa mig att natten skulle bli fin, det ar sa skont att kunna torka kladerna utomhus over nattten. Och sen vaknade jag upp till den har underbara dagen.
Men vet ni vad det basta av allt ar?
De som vet natt sager att det ska bli ANNU finare imorrn...pa min lediga dag! :D
Det masta va forsta gangen sen tiderakningens borjan! (Den har tiderakningen borjade den 18 Augusti 2008)
OCH det ska bli fint vader pa lordag, nar jag INTE jobbar haha!
Huzzah!



Jag kanner mig fortfarande konstigt positiv till allt.
Det var som att nar depressionen smalte bort sa lag det hur mycket lycka som helst dar under och ruvade.
Jag har en marklig kansla av att jag kan gora vad som helst och att jag kan losa vilka problem som helst som kommer i min vag. Jag ar lite lagom oovervinnerlig liksom.
Sa nar solen dessutom tittar ner pa mig sa blir det bara battre!



pussisar och kramisar, nu e d jobbedags!

xoxox

Postat av: Mona

Gött! Så ska du ha det jämt! :)

2012-05-25, 14:46:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: