Hej hej,

 hemskt mycket hej!

Wheee! Ville bara saga det. Har ar allt bara bra.
Vi var hemma i Sverige pa en snabbvisit efter pask for lite planeringsmote etc. bara lador och mobler... och boker ... och malningar ...och gud vet vad. Det var inte sa lange men GUD vad jag behovde traffa min familj. Depressionen har mer eller mindre smalt ivag nu tack vara dem och jag har blivit fylld med ny positiv energi vilket REDAN har lett till nya dorrar som oppnats (hoppas jag och Mike). Hejja positiv energi! Fast jag som aven pa en dalig dag lider svart av otalighet... phew nar energin aterkommer sa blir otaligheten nastan outhardlig, jag vill att ALLT ska handa NU!

Nu vill vi bara komma over den 22 - 23 Maj da Chuckies sista rattegangsdatum ar satt, efter det sa hoppas vi pa fullt os medvetslos! Forhoppningsvis sa blir det fullt os MED Chucky (och resten av ganget), vi vill verkligen inte forlora honom nu.... vem hade nansin kunnat tro att jag skulle bli sa fast vid en liten skit-i-snore!


skitunge!


han kommer nog aldrig se "normal" ut, men det har ar juh en 200% forbattring mot hur han sag ut nar han kom! :) Ska ta honom till trimmet snart och trimma benpalsen o sa, sa han ser lite mindre gremlin-aktig ut :)


Nu vantar vi bara pa att hans pals pa huvudet ska vaxa lite till sa vi kan satta upp en san dar ful yorkie-tofs i pannan pa honom! Med lila rosett!

Resten av Heden-Sloan-klanen mar bara bra, Katie knatar runt som om hon hade myror i brallan, aven om det har regnat mycket pa sistone sa hjalper det henne massor att det ar varmare ute. Ludde ar smal och smart nu for tiden och JATTE irriterande nu nar han orkar hoppa upp pa saker igen, fast samtidigt ar det riktigt skont, det ar liksom "gamla" Ludde igen, om man inte visste det sa skulle man aldrig tro att han var 10ar gammal nu!
Pelle ar lite smaknackig och jag var ganska orolig for honom nar vi lamnade in honom pa kenneln innan vi akte till Sverige, men nar vi hamtade hem honom sa madde han battre an vad han gjorde nar vi lamnade honom och det ar DARFOR jag alskar "var" lilla kennel, de ar sanna underbara, omtanksamma manniskor! Det ar vart varenda krona!



Iggy och Pop klarade av att halla huset sakert medans vi var borta, vi kan juh inte lamna dem pa "cattery" eftersom de ar sa fruktansvart livradda for framlingar. Inga lugnande saker i varlden hjalper :( Pop ar varst, sa fort Televinken forsvinner ur huset (hennes hjalte) sa hoppar hon upp pa garderoben och sitter dar konstant, hoppar bara ner for att ata och ga pa ladan. Iggy klarar sig batre men tycker fortfarande att det ar lite laskigt. Nar vi kommer hem tar det alltid minst 2 dagar innan Pop vagar sig fram pa riktigt... stackarn. Taskig uppvaxt!

Nej mina vanner, nu blir det soooova, ska jobba imorrn och ni vet juh vad jag tycker om att jobba lordagmorgnar vi det har laget, men hey ho, det gar fort!
Och sen sa pa tisdag ska hastarna vaccineras (for det hade jag inte alls glomt bort och hade inte alls glomt att inkludera det i min budget *morr*) paminn mig pliiiiiiis! :)

Puss och gurka!

Postat av: Helena

Jag kunde påminna dig, om jag ens vetat att du har två hästar nu. Jag har en vet som skickar kort när det är dags att vaccinera. Det är bäst! Hon är bäst. Hästarna vaccinerar jag inte faktiskt. Tävlar inte, reser inte och träffar aldrig andra hästar. Tjing!

2012-04-28, 07:19:04 -
Postat av: Flisan

Hea: min vet skickar ocksa kort, det var det faktum att jag redan bokat in dem som jag glomt bort :)

2012-04-28, 16:36:09 - URL: http://bouncys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: