Jahopp....

...tiden går som vanligt alldeles för fort och nu sitter man här och ska åka hem till England om några timmar.
Jag blir helt emotionellt förvirrad varenda gång. Det finns så många anledningar till att jag vill stanna kvar här och lika många anledningar till att jag vill åka tillbaka.
Om allt bara var enklare här i livet.
Jag försöker tänka positivt, att framtiden ligger framför oss och att den ser ljus ut. Allt är planerat och genomtänkt, vi har till och med förberett för de flesta fallgropar. Det handlar bara om att ta sig till framtiden.
Men, men, nog om det nu.
Nu ska jag sätta igång med packning etc. vi kör härifrån om 3 timmar ungefär och tiden går alltid fortare än man tänkt sig så jag får sätta igång med allt jag vill hinna med.
Så fort det ljusnar så ska jag gå och prata med min älskade tant och Boppan.
Måste alltid diskutera lite med dem innan jag åker, så det i alla fall kan kännas lite som att de förstår vad som händer.
Ja, jag vet att jag e konstig.

Natti

x/B
Postat av: Anonym

Känns alltid som att du dör lite när du åker "hem" till England, och att du återuppstår när du kommer tillbaka..Om du fattar?? Tycker du kan flytta hem igen..;(

2011-05-03, 09:01:48 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: