28'e mars.


haj haj!


Humlan och George morgongosar, Merlin i bakgrunden.


Morgonmumsar.


Emma gjorde ett "visitkort" åt mig på jobbet, efter mitt battle med mössen i garaget! ^^


Och efter en jobbig dag på jobbet så fick det här bli avslutningen.
Texten lyder:
"EMERGENCY CHOCOLATE
For immediate relief of
:Chocolate Cravings, Lovesickness, Exam Pressure, Mild Anxiety and Extreme Hunger.
Directions for use: Tear open wrapper, break off desired dosage and consume. Alternatively massage into the affected area. Repeat dosage as required until finished. If symptoms persist consult your local confectioner."
^^ tihi. En sån måste man alltid ha i skafferiet!
Borde finnas att få tag på i Sverige med tanke på att innehållsförteckningen på baksidan även står på svenska.
Mjölkchoklad, men smakar kanon!

Nu ska jag sova med karln min, som går på dagskift imorrn, wheeehoooo!!! :D
No more sleepless nights I hope! :)

Natti godingar!

xoxox

Postat av: Helena

Hejja bloggeriet!!! Kul att se lite vad ni gör ju!!

2011-03-29, 06:41:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: