Hallå.... hallå....allå....allå....å..å

Jaaa... här ekar det tomt. Sorry. Men livet susar förbi i en rasande fart och innan man vet ordet av så har det gått flera veckor. Som vanligt så vet jag inte vad som har hänt sen jag skrev sist eller vad som hände innan dess och såklart så minns jag inte hälften av allt som hänt heller.

Jag mår bra, Mike mår bra, Ludde mår bra, Televinken mår bra, Katie mår bra, Iggy mår bra, Pop mår bra och Tamara mår bra, nu väntar jag bara på att nått ska gå åt helvete, för så här bra kan vi juh inte ha det! :P

Ja...för ett tag sen hade vi juh en mindre ekonomisk kris. Vi har just börjat återhämtat oss från denna. Och nu kom nästa. Det är dags att förnya min bilförsäkring... mitt lägsta quote är på just under £700... jag fattar inte hur jag ska klara av detta :(
Det sjuka är att de har varnat för att priserna ska gå up...och anledningen till att priserna går upp är för att det finns fler oförsäkrade förare och bilar där ute (??!!?!??!?!?!) Ja, det låter juh JÄVLIGT logiskt, straffa oss som faktiskt betalar. Jävla skit. Jaja, vi löser väl det här också, vi löser juh alltid allt annat så.Insåg just att jag FAKTISKT lika gärna skulle kunna äga en Jeep Patriot 2011-reg (min drömbil!) och försäkra den för nästan samma summa, VANSINNE! Jaja, om jag ändå ska spara ihop till försäkringen (hur mycket jag nu hinner spara tills den 16'e juli?!!!) så kan jag väl lika gärna spara 20ggr så mkt och köpa min drömbil!
Men iaf. detta sätter lite käppar i hjulen för oss, eftersom jag måste ta typ halva min lön och hela vår semesterkassa för att ha råd. Kanske vi kommer cyklande till Sverige nån gång i oktober eller så. :P
Inget o hänga läpp för, det finns värre saker här i världen!

Annars händer inte mycket, jag har jobbat 35 timmar extra den här månaden, stressnivån har varit hög, Mike jobbar natt så vi ses knappt, han har dock varit ledig hela den här veckan, men lagom tills jag blir ledig (imorrn kväll) så åker Mike iväg hela helgen och kommer hem på söndag eftermiddag, det är svensexa hela helgen för killen som gifter sig i juli, då när Mike ska va best man. Sen nästa vecka så jobbar jag 6 dagar och jag vet inte ens hur Mike jobbar, men kanske med lite tur så får vi söndag tillsammans?

Appropå svensexan, av nån märklig anledning så har jag ett grishjärta, en griseknoe och komage i kylen, mike har köpt en hawaiiskjorta och ett par rosablommiga shorts och imorrn ska han köpa syrsor och mjölmask innan han ger sig av?! Jag vill inte veta vad de ska ha för sig! Har också hört nått om nån tävling i vem som kan flyga längst från en vattenrutschekana utan pool nedanför...
...jag har sagt till Mike att jag inte vill ha några samtal från några fyllon som sitter på en akutmottagning för att nån har brutit benet. De får klara sig själva! :)P

Näe, ni får ursäkta att det blev ett ganska innehållslöst inlägg, jag är trött och hjärnan funkar inte som den ska, sitter och är irriterad över det där med bilförsäkringen. Jag ska bli bättre igen på det här med att blogga. Jag gillar faktiskt att göra det det är bara det här med att ha tid. Grrrr...
Har egentligen massa jobb-gojs jag skulle behöva ventilera men jag orkar inte, jag måste få sova lite också :)

Puss mina godingar, vi hörs snart igen!
Och Helena, grattis till platsen på USK-utbildningen, du kommer klara det galant + du kommer fixa ditt sommarvikariat superbra, det vet jag!
Jag är stolt över dig!

Och Mona..... ELLER INTE! ;)
ÄLSKAR DIG!

Nattis!



xoxox

Postat av: Mona

Älskar dig och längtar efter en kräftskiva i braås! PUSS!

2011-06-25, 23:37:49 -
Postat av: Herzleid

Mamma och jag kräver bildbevis på hawaiiskjorta och shorts!

2011-06-28, 18:32:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: