Jag borde verkligen sova...

...men det är så svårt när man känner sig alldeles stressad.
Känns som att jag inte fått nått alls gjort idag vilket innebär att jag har minst dubbelt så mkt att göra imorrn. Och imorrn är juh redan fullbokat, vet inte vad jag ska ta mig till. USCH!
Sen så stressar jag upp mig själv också, eftersom det är jag som måste lämna hundarna på kenneln, alldeles ensam och jag hatar det! Mike gör det alltid åt mig men det går inte den här gången eftersom han börjar jobba kl 7 på morgonen.
Jag vet att det låter patetiskt, men jag gråter varenda gång vi lämnar dem där.
Jag vet att de har det bra där, de älskar det där stället. För helvete de vänder sig inte ens om när vi lämnar av dem, de vet precis vart de är på väg och drar iväg in genom grinden innan jag ens hinner blinka. Men det är så hemskt, de ÄR mina bäbisar och jag känner mig helt lost utan dem.
Och det har såklart blivit likadant med Katie, jag har suttit här ikväll och förklarat för henne att hon ska va hos Kayleigh några dagar, men att det inte betyder at vi inte älskar henne och jag har lovat henne att vi ska hämta henne på måndag, hur sena vi än blir. Jag känner mig skitlöjlig, och jag ÄR skitlöjlig, men jag älskar de där fluffiga galningarna så jävla mycket.
Har även ångest för att jag inte kan va där på måndag när de tar hennes blod, haha. usch. När jag skriver ut det så här svart på vitt så ser jag juh hur patetiskt det ser ut... så slutsnackat om det haha!



Så upp tidigt, tvätta, se till att hundarna är presentabla (vilket de INTE är just nu >.< ) Köra upp till Kulan för frukostbesök, köra pojkarna till kenneln (ca 30min bort), hänga tvätt, packa det som går att packa, packa Katies väska, byta om, trycka in oss i bilen, köra till jobbet, jobba, Kayleigh hämta Katie, jobba lite till (bland annat göra en op med Kevin, ska amputera en trasig svans), köra hem, packa resten, äta (inte glömma äta!), nattbesök hos Kulan, duscha!! Jag MÅSTE göra nått åt mitt hår igen, min volym gör vidal sassoon avundsjuk! Sen kanske slänga in en liten stunds vila?! tveksamt..sen städa lite, mata kissarna och sen iväg! Kom ihåg, pengar, pass och pilletterna! Och med lite tur så lever jag fortfarande när vi anländer till sverige!
HORA me förresten! Måste köpa nya öronpluggar till mp3'n så jag kan lyssna musik på planet!
Och med de vackra orden säger jag godnatt mina kära vänner, blir nog inget mer bloggande förrens efter jag kommer tillbaka...typ på tisdag kanske?


Sa juh att där var volym....

Måste förresten tillägna mina sista rader till en underbar liten fluffboll vid namn Knoll...mer känd som Nollan, som idag av oförklarlig anledning somnade in och lämnade oss. Mina fina lilla misse, sov så sött. 

Postat av: Helfena

Meeen Nollan..=(

Sov gott fina kissen!! Ses på fredag mitt <3

2011-02-10, 10:04:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: