Varfor...

...moblerar jag om i vardagsrummet klockan 3 pa natten nar jag maste upp tidigt imorrn och ta knyttet till jobbet for ett blodprov?
Och varfor ser det ut som att en bomb har briserat har inne nar hela poangen var att det skulle se mycket battre ut?
Jag blir sa trott. Jag ALSKAR julen men det ar svart att hitta nan christmas spirit nar jag bara har hemlangtan hela tiden. Jag vill hem och baka ppperkakor till klokan 3 pa natten, satta upp "tomteparaden", kla granen, braka om hur glittret ska hanga pa granen, koka knack, stopa ljus, stoppa korv etc. etc. det ar klart att jag skulle kunna gora det har men 1. det ar juh inte samma sak och 2. jag har inte rad. Ibland suger livet getpung!

Natti!
Ring garna och vack mig!
xxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: