Time for a change!

Jag skrev juh igår om hur himla vårigt det är, så då kände jag att det var på tiden med en ny bloggdesign (ja jag "stjäl" dem från nätet, orka liksom? Så tills min syster känner för att fixa en åt mig så får det bli så här ;) *HINT* )
Hoppas ni får en massa vårkänslor av den, och om det är nått som inte ser rätt ut så säg till! Det kommer juh se lite wonky ut tills alla de "gamla" inläggen är borta från första sidan.

Orkar inte skriva om jobet idag. Urk.
Kan säga så här: idag har jag varit i close contact med alla kroppsvätskor du kan tänka dig kan komma från husdjur. Så det var den dagen på jobbet! :S
MEN NU ÄR DET HELG! :D

Om jag kommer i säng snart så ska jag  imorrn först fixa kulan på morgonen sen träffa Leeann och Blackie klockan 9.30 (!!!). Vi ska ut på promenad och så ska jag ge henne ett par balar gratishalm och såklart fira tjockisens födelsedag! (Blackies, inte Leeann's! ^^ )
Och så hade jag tänkt baka bröd igen! o.0
Eftersom det gick så bra sist så tänkte jag ge mig på att igen, måste juh kolla så att det inte bara var en engångsföreteelse liksom, om det skiter sig den här gången så lägger jag nog brödbaket på hyllan i 10 år till, men om det funkar igen så kanske det får bli en vana!
Har även tänkt att ge Pelle ett bad, men jag får väl lugna ner mig lite med planerna, måste juh faktiskt gå och lägga mig om jag ska orka upp imorrn överhuvudtaget.
Tänkte uppdatera er med ytterligare några bilder innan jag kryper till kojs, lite nytt, lite gammalt, men allt väldans sött och så klämmer jag såklart in egobilden också....den fick bli svart/vit idag för jag vart inte så jäkla hot idag och som ni alla vet så blir man snyggare i svart/vitt. ;)


Appropå födelsedagar!
I januari så firade vi Katies 14'e födelsedag! Vet inte om hon var särskilt imponerad av dekorationerna ;)


Ludde gör sitt bästa vårskrik/vargyl i köket.


Mindre yl, mer söt!


Pelle och Katie sover på sin nya bädd (som vi köpte tokbilligt på Crufts!)
Det här är också anledningen till att det just nu inte finns så många bilder på Pelle på bloggen, han ser ut som han har blivit marinerad i lera.... jag är en hemsk hundmamma!


Bild på grabbarna grus tagen ikväll. Sötgrisarna!


Black & White DOES make me look better!

NU, natti mina vänner! :)


Postat av: Helena

hejja hejja!!!keep on bloggin!!

2011-04-02, 09:08:11 -
Postat av: Ztumpan

Hahahaha jag DOG när ja såg blden på Katie, hon är ju lixom så ful så man får ont i ögonen, men ändå så söt! =)

2011-04-07, 15:50:16 - URL: http://ztumpan.blogspot.com
Postat av: Mooona

Babe, du är snyggast live! ;)



Jag har en önskan: Ta bilder på varenda rum i huset och lägg upp!! Ja-a, bra idé!



PUUUUSS!

2011-05-02, 17:52:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: