Eftersom ni inte gissade...

... så tänker jag inte berätta vad det var för bil jag köpte idag!! ;)

Jag visar bilder istället ^^











Lille stjärnan! Mike har dessutom satt på ett nytt fint kromat avgasrör som inte syns på bilderna.
Ford Ka Luxury, 2002, blå, 72000 miles, läderinteriör, AC, elvärmd fram- och bakruta, alufälgar etc. etc. "ka" står för "KAPOW" och jag tänker kalla honom Enzo! Så jäkla glad, har velat ha en luxury ka hur länge som helst juh!

I övrigt har jag haft en jävla skitdag så jag tänker inte skriva så mycket mera.
Allt suger! Och mamma, de kom inte! :( Så jag får vänta o se om de är där på måndag, jag hör av mig om de inte är där då!

Puss och g'natt alla, hoppas ni har heft en bättre dag än vad jag haft!

Postat av: Flisan

de lovade att om godkänt före 15.00 de skulle vara framme samma dag - glad för att du fått en gosebil kram mam

2011-04-17, 03:15:05 - URL: http://bouncys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: