Badabäng!

Bring it on Monday! Jag är redo!
Idag, av nån anledning är jag fylld av energi!
Sov riktigt länge så känner mig helt utvilad, solen skiner, kaffet smakar gott, hundarna är snälla, glada och gosiga, vågen var snäll mot mig i morse och fulkornsmackan ligger som en mjuk kudde i magen! Today is gonna be a gooooood day! För det har jag bestämt!

Det första som händer på jobbet idag (så vitt jag vet) är en kastrering och en sterilisering, lagom rutinmässigt men samtidigt kul. Sn rullar det förhoppningsvis bara på.
Jag gilar måndagar, eftersom jag börjar lite senare än vanligt så går måndagar altid så himla fort, vilket är bra! För sen är det min underbara härliga lediga tisdag! Terrific Tuesdays!

Så, nu slutbabblat!
Off to work I go!
Hoppas ni alla får en kanondag och att solen ler för er också!

puss!

Postat av: Helena

Kalas med ledig dag! Då kan du blogga desto mer!



PÖSS

2011-04-19, 06:35:49 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: