Kanske lite bättre...

...febern har lagt sig så jag känner mig liiite bättre idag, men det är fortfarande väldigt ospännande.
Försöker tänka positivt, om jag bara kan ta mig igenom imorrn på jobbet så har jag ytterligare en dag sen att återhämta mig på.


Så här het ser jag ut idag, med myskläder och allt, känner att det nog är dags för en dusch.
Men det är inte så lockande, eller ja en varm skön dusch är lockande men jag vet juh hur kall jag vanligtvis blir efteråt så då kan jag bara tänka mig hur helvetiskt kall jag kommer bli idag. Men jag känner att jag måste duscha av mig febern. Insåg just hur hysteriskt mitt hår ser ut igen haha. Jag måste göra nått åt det där ^^

~*~

Så idag är det fars dag hemma i Svea (i det här landet så är det fars dag den tredje söndagen i Juni).
Jag kan tycka att det är lite fånigt att ha en speciell dag för saker, men jag är samtidigt maniskt bunden till traditioner så det ger mig lite schizokänslor.
Jag tror min pappa vet att jag älskar honom alla dagar i veckan, alla veckor hela året, så även idag.
Jag talar om för min far varenda gång vi pratar att jag älskar honom, för jag vill att han ska veta det. Även när han är irriterande och jobbig, och även när jag är irriterande och jobbig. Vi har inte alltid varit bästa vänner, men jag har alltid älskat honom och jag vet att han alltid älskat mig. Och jag är stolt över att idag kunna säga att min pappa är en av mina bästa vänner och han är en av de personer som jag har lättast att prata med.
Pappa.
Du är bäst, alltid, alla dagar, även de dagar när allt känns skit! Och jag älskar dig till oändlighet! ♥

~*~

Nu ska jag packa in mig i duntäcket igen och kolla klart på Night at the museum, perfekta filmen för en sjukling.
ka också passa på att gosa med min Mike igen innan han åker till jobbet igen. Ha gör sitt bäst för att hålla influensan på avstånd, men tyvärr så tror jag att den kommer vinna, han ser tyvärr lite degig ut idag. :(

hej så länge godingar!

Postat av: P.

Älskade Fe,



På något plan har vi alltid varit bästa vänner, men visst, några år var det långt ifrån friktionsfritt. Men å andra sidan har Du och Dina (sett från min horisont) aviga sidor lärt mig mer om både mig själv och livet än någon eller någonting annan/annat. Bara en sådan sak som att jag upptäckte att ett gräl kan kännas positivt och sluta med att båda blir gladare och ännu bättre vänner än före grälet - det trodde jag inte en sekund på förrän vi stod och grät i köket båda två för att vi var så arga! Jag som alltid vägrat ställa upp på gräl. Så tack för lektionerna, Fe! Om jag numera är en hyfsad pappa är det i vart fall delvis Din förtjänst.

2010-11-15, 14:39:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: