Kan inte sova...

...för det är 2000 grader varmt här inne!! (och nu fick jag Ebba Grön - 800 grader i skallen!)
Jag har huvudvärk och bara vill att Mike ska komma hem!
Usch vad jag hatar sånna här dagar, när allt liksom bara är fel.
Saknar mamma och pappa gör jag också! Och Freddie!..jag vet att hon vet precis hur jag känner mig idag.

Jag kanske skulle ta o deppa ner mig totalt förresten?
För varenda gång jag blir lite lagom deppig så blir jag handlingsförlamad, jag kan inte göra något nyttigt alls liksom men samtidigt blir jag uttråkad och för att få tiden att gå så pysslar jag.
Idag tillexempel så har jag tillverkat ett bokmärke och en namntavla men min nya fina Pyro Master (ni vet en sån där bränn-penna man hade i träslöjden som man kan bränna mönster med i trä och läder?)


Man kan inte riktigt se dataljerna här, men d e en massa streck och prickar. :)
(Frihands brännt - det du pappa ;) )

Så iaf. jag tänkte om jag deppar ner mig totalt kanske jag skulle kunna bli Felicia Van Gogh eller så? Fast måste jag börja dricka vin då? Och bli djup och filosofisk på heltid? Ehum...näe, jag tror jag skippar det då. Jag föredrar nog mina korta men intensiva depp-perioder då. Det är så tråkigt att va ledsen så jag klarar det inte nån längre stund. (bipolär hej hej!)


Vad jag skulle ha gjort idag:

* Agerat sadelutprovare
* Fortsatt trädgårdsarbetet
* Badat och borstat Ludde som fäller
* Diskat
* Sorterat kläder och städat sovrummet
* Klippt katternas klor
* Tränat Kulan

Vad jag har gjort idag:

*Skjutit upp sadelprovningen tills imorrn
* Tittat på trädgården
* Pussat på Ludde
* Byggt på diskberget
*Spritt ut mer kläder över HELA sovrummet
(bra jobbat där, verkligen!)
* Pussat katterna
* Kört förbi Kulan och kollat vattnet
* Slöjdat
* Legat upponer i soffan
* Kollat på typ 10 avsnitt av Criminal Minds
* Promenerat med vovvarna (yäy!)
* Blivit solbränd
* Lyssnat på massa mer eller mindre bra musik
*Kramat på Mike
* Ätit glass (typ bara)
* Förundrats över att mitt hår fortfarande är fuktigt 30 timmar efter duschen.
(luftfuktighet, jo tjena!)
* Tagit väldigt estetiska foton på mig, katterna, hundarna och Mike

   

Ett litet smakprov på mina underbara fotografiska talanger...


well, jag ska göra ett nytt försök att sova nu, för imorrn SKA jag upp och göra vad jag planerat, så är det bara!

Jag hoppas alla ni andra sover sött!
Jättepuss o kram på alla där hemma som jag saknar mig blå efter just nu! <3


 

Postat av: Mona

Hjärtat mitt. Tänker på dig. <3

2010-05-23, 21:32:04 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: