tjipp!

Får bli ett snabbt litet inlägg för jag mår inte så bra. :(
Efter att ha haft ett par riktigt bra veckor så har min mage gått i baklås igen och roligare kan man ha kan jag lova, särskilt med tanke att jag måste upp tidigt för att släppa ut monstret + att jag måste in till jobbet tidigt för att hjälpa till med en OP. Känner mig inte inspirerad alls! Två dagar kvar sen blir det Sverige, två dagar låter som ingenting, men just nu känns det som att det lika gärna skulle kunna vara 2 ljusår bort!
Jag blir så sur också, för jag har egentligen haft en riktigt bra dag, varför ska den behöva sluta på ett sånt här skitsätt?

~*~

Så idag hade Kulan återigen på sig sin sadel utan problem. Så jag tog ut henne på ridbanan och longerade henne/ gick med henne och hon verkade helt oberörd så jag slängde helt enkelt upp Mike. ^^
Eller ja, slängde och slängde, lyfte upp honom så han fick hänga på henne! Han fick studsa runt henne först, ni vet hålla i sadeln och hoppa upp vid sidan om henne och sen hävde vi upp honom. Det gick toppenbra! Vi gick även omkring lite utan problem, så nästa gång så får han sitta på henne ordentligt så får vi se hur det går! Men det blir nog inte förrens efter vi kommer hem från Sverige tyvärr, men det blir nog bra för då får hon lite tid på sig nu att smälta saker och ta sig en funderare.
Det var tyvärr lite svårt att ta en bild på henne när hon hade Mike hängandes över sig, jag har tyvärr bara två händer :) men Mike tog iaf en bild på henne när hon var ute på ridbanan.


sötaste Kulan!

~*~

Annars så har vi inte gjort så mkt idag, städat och fixat lite, ska försöka få ordning på det här stället innan vi drar till Sverige, det är så mycket trevligare att komma hem till ett rent och fint hus än att komma hem till misär! Mike är juh ledig ända tills vi åker så förhoppningsvis kan han få lite gjort de närmsta dagarna medans jag slavar på jobbet! Sen har vi börjat planera vår "trädgårdsförvandling" som vi tänker genomföra när vi kommer tillbaka, vi får väl se hur det går, men det ska bli spännande!

Sen var vi hemma hos Mikes mamma och pappa och åt kvällsmat och snackade lite skit sen åkte vi till Kulan på vägen hem och nattade henne och nu sitter jag här med magkramper från helvetet och ska försöka sova. Vi får väl se hur det går.

Puss mina hjärtan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: