Uscha vad trött jag är!

Fy tusan full fart var det imorse, har aldrig hunnit med så mycket grejs en förmiddag nånsin förr tror jag.
Bästaste Mike hjälpte mig jättemassa och körde mig still stallet och tillbaka bland annat, sen körde han mig till jobbet också med alla julkort och en del paket som skulle läggas på på posten (Ligger en post office brevid mitt jobb). När han ändå var där så fick han hjälpa till på mitt jobb haha! Vet'en hade varit på en hembesök och avlivat en hund och utan Mike vet jag inte om vi hade lyckats få ur den ur bilen haha!

Iaf det har varit en jättelång dag och jag är jättetrött.
(Och mamma, inte fått nått än. :( Men det kommer nog snart! :) )
Så jag ska gå o lägga mig nu för nu är energin slut!

Puss!



xox

Postat av: Helena

Duktig du är! har du lyckats lösa det med hästarna än??



Kramar

2010-12-16, 10:08:28 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Blogga! Blogga! Blogga!

Och snälla du, ring mig när du är i landet!

2010-12-21, 07:41:48 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: