Moo Ping!

Yääääh!
I ett helt år har jag väntat och igår så hände det äntligen; jag fick äta Moo Ping igen!
Och inte bara vilken Moo Ping som helst utan den från Chilli Club i Lymm. Fy tusan vad gott det är!
Har ni aldrig ätit det? GÖR DET!
Det är alltså typ grillade tunna skivor av fläskkött på thailändskt vis. :)



Sen åt jag vitlökswokad gris till huvudrätt och till efterrätt fick det bli......
*trummvirvel*



Friterad glass! :D

Alltså...vi var på "julbord" med jobbet. Men vi är juh lite skadade så vi går på thairestaurang istället :)
Det är juh egentligen uppebart varför... ingen annan går juh på thairestaurang innan jul..så det är alldeles lugnt och skönt och man kan höra vad man tänker. Vi hade faktiskt riktigt riktigt trevligt fast majoriteten av oss var sjuka i flunsan. Sen åkte jag o Mike hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp o jobba idag med Jane (den tredje vetten jag jobbar med).

Det var riktigt trevligt, jag och Jane jobbar riktigt bra ihop och snackar alltid en massa skit haha, det blir nästan mer kafferep än veterinärklinik! Det är konstigt hur man passar ihop med olika folk. Det är säkert 30 års åldersskillnad mellan oss men ändå så har vi så himla mycket gemensamt.
Det enda som dragit ner dagen är att jag har fått en "second wave" av flunsan, så huvvet är inte riktigt med, störigt. Sen åkte jag hem och dog på soffan tillsammans med Mike i ett par timmar och sen gav vi oss iväg till stallet för lite skitsnack med Beverly och hennes ponny Dodger och för lite kvalitetstid med Kulan, hon va så jäkla go ikväll, det gjorde mig riktigt varm i hjärtat.

Och nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på The X-factor finalen och har ångest över vem jag ska rösta på!
Vill att Mike ska komma hem! Jag HATAR när han jobbar natt. :(

Usch....tillbaka till finalen..hörs igen!



Puss!

Postat av: Helena

Ser ju skitgott ut!! Ska jag ha när vi hälsar på! Under 2011 blir det, så du vet..

2010-12-13, 14:03:39 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: