Ja..den här dagen tog slut den också.

Och tack gode gud för det.
Dagen har fortsatt precis som den började, stressigt.
Fast jag måste nog säga att trots att jag var på jobbet till kl 20.00 så har det förutom flunsan varit en riktigt bra dag! Intressanta arbetsuppgifter, trevliga klienter och vet'en var på bra humör. Jag fick träffa en liten bulldogvalp som somnade i min famn!
Jag var "on top off things" trots mitt förkylda tillstånd och fick återigen beröm för mina animal handling skills, vilket alltid känns så jäkla gött, för det är juh liksom en ganska så stor del av mitt jobb ;)P
Och sen kom Mike och hälsa på mig på väg till sitt jobb så jag fick träffa honom en liten stund ikväll iaf. :)

Sen direkt upp till Kulan för lite positiv energi (tala inte om för nån att jag gjorde stalltjänst i min jobbuniform!)
Jag begravde henne i ett berg av hö eftersom ja vet att jag kommer komma upp sent imorrn på morgonen och gav mig sen iväg hemmåt.
Väl hemma så visste jag att hundarna skulle va hungriga eftersom jag kom hem så sent och mycket riktigt, de var uppradade i köket mycket förväntansfulla. Det var bara ett litet problem.
NÅGON


...hade gömt alla matskålarna!
Det tog mig 35minuter att hitta alla!
En hade han tryckt in under spisen, en var under soffan och den tredje hade han kastat över babygaten på övervåningen! (?!?!?!!) WTF? liksom. Han e lite speciell han den där Ludde.

Sen slog jag mig äntligen ner i soffan och då ringde min underbara mamma! Så nu känns allt mycket bättre, en timmes pratande med mamma fyller på energiförråden så otroligt mycket! Jag vet att hon ALLTID säger de rätta sakerna och hon vet alltid vad jag menar när jag inte ens själv kan få ordning på tankarna. Tack mamma, du är bäst!

Appropå min mamma, här är ett par bilder jag tänkte lägga upp igår, men det blev aldrig av, min mamma har skickat en miniadventsljusstake till mig, den e så sööööt! :)





När man saknar julstämning så är det bra o ha en mamma som kan skicka lite på posten! :)

Måste förresten visa en bild på mina naglar.
Jag misslyckades lite med den "franska manikyren", mest för att jag är så otålig, men jag lyckades med detaljerna iaf. och fick mkt beröm av våra klienter idag och veten sa "thats what I call dedication to the animals" tihi.


synd bara att de kommer o hålla i typ 10 timmar.... när man har snygga naglar så önskar man att man hade nått stillasittande kontorsjobb eller så :)P

Well nu väntar jag bara på mitt kvällssamtal från Mike, sen ska jag slöglo nått på TV och sen ska jag försöka sova (det gick inte så bra igår natt, lång historia men det slutade med att jag stog i köket och planterade om julstjärnor klockan halv tre på morgonen.)
Sov gott alla stjärngossar och gossor (kossor?)





night gun!

xoxox

Postat av: Helena

Se där, du börjar komma i julstämning!! Susanne är ju mamma-direkt, och helt klart bäst på allt så en timme med henne i luren borde ju vara medicin för själen!

Själv så är jag hemma med sjuka barn idag, men de ska nog friskna till snart!

Plantera om julstjärnor??? Har jag aldriiiig gjort. Men mina brukar dö fort, alla utom en, som levde i över ett år..Helt sjukt.. Fin var den oxå.



Pöss pöss

2010-12-14, 07:59:36 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/
Postat av: Emma

vad jobbar du me flisan?

peace//emma

2011-01-18, 00:25:26 - URL: http://issantytto.blogspot.com/
Postat av: Mona

NU är jag ifatt!

O jag ska läsa din blogg mera nu, saknar ju dig redan trots att vi sågs för två dagar sen.

Nästa gång... ;)



Puss på dig, fina flizan. Min favorit och bästa vän i mitt hjärta. <3

2011-05-02, 18:23:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: