Det är måååååndaaaag morgooooon....

...och mitt huuuvud känns så tuuuungt.
(Povel ftw!)
Nej huvet känns inte så tungt, snarare omotiverat och förvirrat.
Pratade tydligen i sömnen i morse med Mike när han kom hem från jobbet, nått om hundvalpar. Jaja, alla som nånsin bott eller sovit med mig vet att jag säger alla de intelligentaste sakerna när jag sover.
(Eller vad säger du Helena om "LOOOOOOOOOOOCK!!!!" Hahahahaaa)

Vaknade "på riktigt" när Mike undrade om jag hade sett hans plånbok, för han kunde inte hitta den, så direkt upp ur sängen och börja kräla runt på golvet etc. för o se om vi kunde hitta den. Mike gick ut och kollade i bilarna, och jag letade tom i kylen, men nej, ingen plånbok. Så Mike stackarn satte sig ner och började ringa runt och spärra sina kort etc. jag drack en kopp kaffe för att vakna, sen gick jag ut i bilarna för att dubbelkolla.... och hittade plånboken. Men till vilken nytta? Korten är redan spärrade och nya kommer inte förrens om en vecka... så nu sitter vi här med mina £76 på mitt bankkonto och thats it. Vet inte hur vi ska lösa detta för vi måste betala parkeringen för flygplatsen denna veckan +hovslagarn kommer på lördag +tanka bilarna +posta saker till Sverige, bla ett paket och hur vi ska lyckas med detta för £76 är för mig en gåta. Men vi löser väl det som vanligt. Huvudsaken e iaf. att plånboken inte va stulen så det är ingen nisse som springer runt där ute med Mikes körkort iaf. Måste väl erkänna att en nyuppstigen Felicia och en nyss hemkommen från nattskift Mike inte är den bästa kombinationen när det gäller att leta efter nått.

Det positiva var att imorse fick jag två paket jag väntat på i evigheter! Så nu ska jag bara lyckas packa om och posta lite grejer till Sverige och få iväg det i tid så att det kommer fram till jul, dvs allt måste skickas imorrn! Thank god att jag e ledig imorrn, tyvärr e jag inte ledig idag! Och tack vara plånbokshysterin i morse så har jag inte hunnit med allt jag skulle gjort i morse och nu måste jag rusa iväg till jobbet, jekla skit, men ja ja, det löser sig. Puss så länge godingar!

 
Ist. för den obligatoriska ego-bilden så ger jag er en bild från min nya favvo sida på nätet
Damnyouautocorrect.com (nästan lika underhållande som "people of wallmart"!)
Nästan värt o skaffa en iPhone bara för det roliga stavningsprogrammet! :D

Postat av: Helena

...och "Jag vet mamma, jag har dem i knäet"!!! hahahahaha!!! Sinnesjukt ju!Jag har fixat Marcus julklapp, vet du vad den lyckosten får?? En tid hos tatueraren.. Han kommer göra barnens namn i ett par framsträckta händer.. Prutt på dig!! <3

2010-12-13, 14:07:23 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: