Jag vill, jag kan, jag vågar,

men varför måste allt alltid kosta så mycket pengar?
Mike och jag har suttit här ikväll och planerat vår framtid.
Det är på sätt och vis väldigt lätt, för vi vet vad vi vill, och det är en underbar sak att vi har samma mål här i livet och att våra ideér och tankar är väldigt lätta att fläta ihop. Men pengar, pengar är svårt.
Självklart har man alltid valet att ansöka om olika sorters lån och även om det ekonomiska läget är som det är så finns det ett par lån som jag är ganska säker på att vi skulle få, men jag vill inte, jag vill verkligen inte vara bunden till saker på det sättet.
Jag känner mig i vissa stunder väldigt exalterad och positiv, jag vet juh att vi kommer klara det här, att de planer vi har är något vi verkligen kan göra och vi kommer att göra det bra! Men samtidigt så sätter de mörka tankarna in och de är alltid ekonomirelaterade. Jag blir så uppgiven då, och det är den absolut värsta känslan för luften går liksom ur en då.
Men vi ska fixa det här, om jag så dör på kuppen! (nästan)
Det handlar bara om att få bollen i rullning, inte bara sitta här o pumpa den full med luft.
Men det är skrämmande för när den väl börjat rulla så går det inte att stoppa den, när den väl rullar så har vi inget annat val än att springa efter.



Jag vet att det här inte makes any sense at all, men jag behövde bara skriva av mig lite, få ur mig en massa tankar!

puss mina hjärtan imorrn är det jobbdags igen, men nya friska tag :)

Postat av: Helena

Annie och B-O fick en liten kille!Född med snitt tror jag, 2400gram, hon har legat inne hela tiden pga moderkakan legat för "öppningen" och när bebisen sparkat så har hon blött, därför vet inte så många att hon är med barn (var..), hon ville hålla tyst om det för att saker och ting kunde gå fel..han är nog född i ca v34-35 nånting..

2009-11-23, 11:26:29 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: