blergh!

Jättemycket på en gång!
Orkar egentligen inte blogga just nu, är alldeles för trött!
Men ville bara att ni skulle veta att jag inte glömt bort er :)
Sverigeresan gick alldeles utomordentligt, allt flöt på så bra det bara kunde, inga sena plan, lyckliga hundar på pensionat och jätte trevlig parkeringspersonal på flygplatsen som tog superbra hand om oss och körde fram vår bil hela vägen fram till huvudentren osv. Allt har gått jättebra mao. Och begravningen var fin, det var trevligt att träffa tjocka släkten :)
Men allt har varit så hysteriskt stressigt, jag lider av svår sömnbrist tror jag :(
Och bilen är skit (motorstag och felbalanserade blankslitna framhjul osv osv.) och vi har hål i taket (regnade in i mitt kök idag!), Mikes bil håller på o kapsejsa och vägskatten på hans bil måste betalas och inga pengar kvar. tjipp tjohej!
Ibland blir jag bara så trött.
Det är det där igen med att just när man tror att allt ska ordna upp sig så är det nån ny skit som kommer och förstör allt!
Jag lovar att försöka gaska upp mig och förklara allt lite bättre imorgon eller så, men just nu orkar jag bara inte, ska gå o gömma mig en stund och hoppas på att vakna som en lyckligare och mer positiv människa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: