02.17

Äntligen helg.
Ska bara ta det lugnt och sova i 2 dagar nu.
För att vara fredag så var det en jobbig dag, det enda som höll mig uppe var att jag visste att Mike skulle komma o hämta mig så jag slapp köra bil och såklart att det var fredag 2 härliga dagar av  l u g n.
Sitter här med magkramper, så går det när stressen släpper och man är kass på att äta vad man ska. Men jag kan leva med det, för nu är jag ledig.
Huset är alldeles tyst, hundar och katter sover, Mike sover, TV'n är av.
Bara tomten är naken....nej bara jag är vaken menar jag såklart :P



Gjorde nått jag inte gjort på jätte länge, tände lite rökelse och tände en massa ljus och bara slappnade av en stund, gud vad jag kände att jag behövde det. Drack till och med (hör och häpna) lite té, i förhoppningen om att det kunde hjälpa min mage. Ska försöka krypa till kojs nu och hoppas på en skön djup sömn.
Mike jobbar tolvtimmarsskift imorr så jag har hela dagen på mig att bara ta hand om mig själv (försöker se det positiva i tolvtimmarsskift) funderar på att ta ett bad! :)

puss och sov så gott!

Postat av: herzleid

Hah! Jag hade också tända ljus häromdagen - nu när det är städat här hemma och jag kan se ljusen ;D - och det var så skönt. pysslade lite och bara relaxade. Jag hade till och med stängt av datorn, kan du tänka dig!



kram!

2009-11-21, 19:31:43 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: