Morrn Morrn



Jag älskar att vakna upp till det här. En massa fluff i sängen!
Vaknade klockan 7 för att kicka ut Mike ur sängen somnade om och vaknade vid 10, gud vad jag älskar o börja sent!
Somnade ganska sent igår för jag fastnade vid datorn *surprise surprise*
Men jag hittade en del så sjukt söta saker kolla in det här.





Det finns MASSOR med liknande toksöta saker på den siten!
heidiseeker.com
VILL HAAAAAA!
Just nu sitter jag här o dricker mitt morronkaffe o hoppas på att jag ska få paket på posten nån av de närmaste dagarna! Whiieee jag älskar o få paket :D
Ser inte alls fram emot att jobba, tur att jag är ledig imorrn och hela helgen, en skönt långsam vecka.
Ska snart glida in i min urtjusiga uniform och göra mig redo för jobbet, ser väldigt professionell ut :P

Kissisar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: