Hello Kitty

Jag har älskat Hello Kitty så länge som jag kan minnas, sen innan den här HK hysterin började för några år sedan.
Minns när jag var liten och jag och min syster hade våra Hello Kitty & Melody grejer.
Men som sagt, jag älskar fortfarande HK, men ibland kan det vara lite jobbigt att bära upp HK-grejer utan att se ut som en 5-åring. Eftersom jag har en kanske lite "rockigare" stil så funkar det ibland, men inte alltid.
Därför älskar jag när jag hittar HK-grejer med lite "vuxnare" stil. Tillexempel den här väskan!:



sötare får man leta efter!
Hamnar definitivt på min wishlist!

Nu ska jag kolla klart på CSI och sen blir det sängen.
Ser fortfarande inte fram emot att jobba, inte alls. Förhoppningsvis känns det bättre när jag väl kommer dit.
Natt på er!

PÖSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: