Brunch..eller frukost-lunch-middag...

..som vi kallade det hemma hos oss när jag var liten.
Jag ÄLSKAR asda's färdiga sallader speciellt "chicken &bacon layered salad" gottit!



Ser lite lagom mushi ut med det är tokgott jag lovar!
Och bara 260 kalorier, 375gram, £2.00!
Perfekt ju!!!

Har sittat och kollat runt på nätet som vanligt när jag sitter och äter och gled in på www.n1ki.com
har inte varit där på ett tag eftersom jag tröttnar på deras design efter ett tag, eftersom allt ser likadant ut, men idag hade de fått in några nya tryck och även om jag inte är nån t-shirts tjej så åste jag nog nästan köpa den här tishan, och det söta linnet!



Nu ska jag fortsätta putsa fönster och torka bort tassavtryck från soffan..

*SMACK*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: