4 timmar senare

och jag ser ut som en kokt kräfta! Om man har så ljust pigment som jag har så ska man inte va ute så här länge i solen, men det var så jäkla skönt o bara slappa, leka lite med vovvarna o bara ha det skönt!
Nu har jag tagit en sval skön dusch och smörjt in hela mig så förhoppningsvis så kommer min hud att klara sig!
Har även duttat på mig lite av min nya parfym (fick hem provdofter för ett tag sen och hade glömt bort dem helt o hållet tills jag hitade dem i sovrummet idag.)
Tror jag ska köpa 2 av dem, inte bara för att de luktar gott utan för att flaskorna är så hysteriskt söta!
Det är Gwen Stefanis dofter, oavsett vad man tycker om henne eller henes musik så borde man ge de här dofterna en chans!



Och här är mina favoriter!



Hur söta är de inte?? :D
Och som sagt, doftar underbart!

Nu ska jag fixa en omelett med rökt skinka och mini champinjoner!

Smooch!
X

Postat av: Elin

Vad jobbar du som i england?

2009-05-31, 19:29:51 - URL: http://seabicuit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, så söta. Vart kan man köpa dom? :)

2009-05-31, 19:38:25 - URL: http://lantluft.wordpress.com
Postat av: Bouncy

Sandra- Vet inte var i Sverige man kan köpa parfymerna men jag vet att de finns på Amazon.com och det är säkerligen nån där som levererar till Sverige, kan se om jag kan lista ut var i Sverige man kan köpa dem.



Elin - Jag jobbar som "veterinary nurse" alltså typ djursjukvårdare :)

2009-05-31, 19:56:33 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: