Tråååååk..

När jag var 15 (kanske till o me 14?) så tog mn kompis Danne med mig på festival och inte vilken festival som helst utan Sweden Rock Festival och sen den sommaren så har jag varit där varje j**la år! Det har blivit en underbar tradition och jag har lärt känna så många otroligt underbara människor genom den här festivalen!
Så i över 10 års tid har jag varit är, tills i år..... det är första gången jag missar det. :(
Och det gör mig ledsnare än jag trodde det skulle! Fy fan vad gärna jag skulle vilja va där! Jag är avundsjuk på alla som är där! Jag hoppas alla banden ställer in och att det regnar hela tiden ;)


Jag saknar till och med festivalmaten! Oxköttsrulle, vildsvinskebab, älgwok jag skulle nog till och med kunna äta en Langos bara för att jag saknar festivalen så mycket!!!
Nästa år, då jäklar! Ska boka in semesterdagarna nu på en gång så ingen annan bokar in dem!

I övrigt så sitter jag här och kollar ut på en regngrå himmel, inget regn än men jag vet att det kommer när som helst, antagligen precis lagom till när Mike kommer hem o vi ska på promenad!

Idag vill jag ha den här hoodien från Rebellious Couture
De säljer kläder med attityd!



Nu blir det "frukost" och britain's next top model repris!

Puss så länge!

Postat av: nina

snygg dress..följa varann via bloglovin=)?

2009-06-03, 15:26:23 - URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: nina

okej. så bra att kaviar är bra=) lägger till dig nu=)

2009-06-03, 15:40:01 - URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Emilia

SV: Gud vad gullig du är:) Tack så jättemycket. Har du köpt dressen eller är du bara sugen på att ha den?

2009-06-03, 20:59:58 - URL: http://emiliacarpinisan.blogg.se/
Postat av: herzleid

Haha, äggstock och turkburgare ftw? ;)



kram

(mmmm langos... tur att vi har en langos-bil här i Gbg xD)

2009-06-04, 11:08:42 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: