söt som en knapp!

Fast "cute as a button" låter bättre ^^
Ända sen jag lärde känna Mike och flyttade till England så har jag velat ha det här halsbandet:


fast i silver. Kostar inte så jäklarns mycket....antar att Mike inte tycker att jag är så jäkla söt, haha! :)P
Men om jag fortsätter önska så kanske en dag :)
Finns att köpa på flera olika ställen, men originaldesignen kommer från White Trash Charms tror jag.

En annan gre som jag har velat ha ända sen jag började jobba på allvar är det här armbandet ^^


Med texten: "Let go of yesterday, Work on today, Dream of tomorrow"
och ett sött litet solhänge.

OCH så gick jag in på etsy idag igen för o se om jag kunde beställa ett par örhängen där som jag hittat innan, så var de SLUTSÅLDA!!!! :'(
Men jag skickade ett mejl till tjejen så kanske kan hon fixa ett par bara för mig ^^



SÖÖÖÖÖTA!!!!!


*

Appropå o köpa grejer, inhandlade lite fler grejer till Mike idag, bara tråkiga grejer iofs, typ strumpor o ett par byxor o så där, men det blir iaf fler paket och det är juh det som är viktigast! Ett stort berg med presenter!!!! XD
Jag vill att det ska va hans födelsedag NU! Så jag kan ge honom frukost på sängen och kort och paket och en massa kärlek! Och ballonger!!! :D :D :D jag är så jäkla barnslig haha, men jag ÄLSKAR födelsedagar!!!!
(Mest min såklart haha, men även andras!)
Jag ska köpa en jättestor bukett med blommor också, mest för att det ska va blommor på födelsedagar men också för att det är så jäkla snyggt med en massa blommor i huet och för att det luktar så gott! Såg en jättefin bukett med blå-lila toner i idag på ASDA, får nog åka en runda till affär'n på lördag morgon. o.O
Vad mer kan man göra för sin karl på hans födelsedag?
Jag har fixat paket, kommer fixa blommor, kommer ordna lite dekorationer, ska baka tårta, fixat med restaurangbesök (tack söta svärfar och -mor), soligt väder är beställt och han har ledigt hela dagen. Vad mer kan jag göra? Jag vill ju att det ska bli superspeciellt! Alla ideér mottages tacksamt :)
Nu ska här kollas CSI och funderas!

puss så länge :)

Postat av: josefine

Åh så kul det måste vara att bo i england :)



Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin?

2009-06-18, 00:50:53 - URL: http://jjossies.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Vilket bra citat på armbandet, fina ord!

2009-06-18, 01:05:37 - URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: korven

gillar knappen!

2009-06-18, 02:13:48 - URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: herzleid

Jag vill mä ha knapp!

Uss på dig gurkan. =D

2009-06-19, 11:16:34 - URL: http://herzleid.myopenid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: