Söndag

Jaha, då var det jobb imorgon då :(
Jag känner mig fortfarande ganska så omotiverad men det har varit skönt att ha de här dagarna ledigt, jag behövde en liten paus. Och jag ser lite fram emot att jobba, förhoppningsvis så händer det nått spännande. :)
Har varit ute i solen mest hela dagen, vi har sysselsatt oss med lite trädgårdsarbete och gick på en härligt lång vovvepromenad i solnedgången. ^^
För en stund sedan fick vi en välbehövlig regndusch dessutom, ni vet ett sånt där härligt varmt sommarregn. Så nu luktar det så där gott utomhus och luften känns alldeles ren och klar.

Har suttit här och hittat en massa söta saker.
Jag är inne i en "armbandsperiod" jag älskar armband!
Tjocka, tunna, metal, tyg, läder, you name it!
Hittade en hel del fint på ShanaLogic, de säljer saker från flera olika små designers.
De här armbanden är från Marty Flint




De 3 första har "nitar" i swarovskikristaller.


Hittade även de här grejerna fast från andra designers.


rosett och döskalle i ett, perfekt för mig! ^^



Små regnmolnsörhängen.



Ekollon-halsband.

Fins så mycket snyggt och sött på den där jäkla sidan så jag blir knäpp!!!


Ska försöka trilla i säng strax, så jag hinner med o göra lite grejer på förmiddagen imorrn innan jobbet. Tycker om när jag får saker gjorda innan jobbet, känner mig så jäkla produktiv! ^^

Puss mina godingar!

Postat av: emelie

nöten va assöt

2009-06-15, 01:03:37 - URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: mariana DG

sööta :)

2009-06-15, 22:31:17 - URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: