Måste bara säga:

Jag har världens sötaste sambo! :D
Varför?
1.) Han var på väg hem från jobbet efter en arbetsdag som slutade klockan 23 och ringde mig bara för att fråga om han
skulle stanna vid affären bara för o köpa nått till mig!

2.) Jag bad honom köpa ost. Det var det enda jag sa "köp ost" eftersom jag e lite trött i huvvet så specificerade jag inte direkt vilken ost. Till saken hör att jag egentligen bara gillar EN sorts ost.
Tror ni inte att han kommer ihåg det och köper just den osten!!! :D
Till saken hör att jag äer ost kasnke 4 gånger om året!

3.) Han kommer hem o e supertrött o  så säger han "Ska vi ut på promenad?"
Hur söt e han inte?!?!

Puss sålänge godingar! :)


Postat av: herzleid

Bla bla bla bla jättgulligt. =P Äckelsöta ni är då.



Under tiden så PRATAR inte ens min pojkvän med mig bara för att jag har MAGE att köpa honom födelsedagspresenter! WTF?!



grrrrr kan du inte klona din åt mig istället? =(

2009-06-02, 17:52:36 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: