Känner mig lite mer positiv idag.

Har bestämt mig för att oroa mig för Mikes födelsedag när den verkligen är här!
Har ju nästan 2 veckor på mig att ordna något, jag är säker på att det ordnar sig :)
*yaaaay positive thinking*

Jättekul förresten att mer folk börjat hitta hit till min blogg
Tack så mycket för länkningen Josefin :)

Har suttit här med mitt morronkaffe och kollat runt på nätet (som vanligt)
min wishlist bara växer och växer haha.
Här är några söta saker jag hittade på Glitz4Girlz Lite öronhängen och ett armband, örhängena med älvor finns som halsband också, i flera olika färger.



Och när jag hittade älv-örhängena så kom jag och tänka på Disney Couture, där finns massor med söta saker som man vill ha, men det finns ett armband som jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha!
Så om nån någonsin köper något smycke till mig från min wishlist, låt det bli det här:



"think of a wonderful thought"


Nu ska jag och Mike älsklingen spela Wii och mysa i soffan och titta på regnet utanför
Puss så länge godingar!

xoxox


Postat av: Floos- ung mamma

schyssta smycken!

2009-06-07, 14:31:26 - URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: amanda

Vilken fin blogg du har! :D

Vad gör du idag då? :)

2009-06-07, 14:34:49 - URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: