Känner mig duktig ^^

Har just varit och handlat!
Köpte mjölk
postat brev och paket (som jag glömde göra på jobbet igår)
hittat toksöta födelsedags kort till Mike som jag önskar jag kunde visa er men eftersom Mike läser min blogg så får det vänta tills efter hans födelsedag!
Känner mig så duktig, det är inte ofta jag lyfter på arslet på min lediga dag haha :P
Köpte även nått till mig själv...man måste ta hand om sig själv annars blir man inte lycklig! ^^

Bara några bangles men iaf. :)
Varför är det alltid lättare att hitta fina grejer till sig själv än d e att hitta bra födelsedagspresenter till sin karl? :(
Jag borde verkligen inte gå ut ur huset....jag spenderar bara pengar på fel saker haha

Här är mina inköp iaf.







*fiiiiina* ^^

Nu ska jag fixa lite mat...har hört att man ska äta det :P
Men jäklar va tråkigt det är att laga mat när man är själv :(

puss så länge!

Postat av: « K A R R O W »

Jättefina! :)

2009-06-09, 18:24:07 - URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: jennifer

fina, tröstshoppade själv lite kläder idag ;)

2009-06-09, 18:34:19 - URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh! De silvriga ringarna var ju kanon fina. Hittar aldrig såna här i Sverige som passar mina handleder. Mina händer är alldeles för grova, så att jag får inte på dom. :-/ Blir väl så när man har mockat skit i hela sitt liv. ;-)

2009-06-10, 13:10:19 -
Postat av: Fifi

De silvriga va uuursnygga!! :)

2009-06-10, 13:13:08 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: