:(

Älsklingen ringde just och sa att han kommer bli sen :(
Måste tydligen åka till tågstationen och hämta nått barn som varit på permssion, jäkla tåg o inte va i tid!
Men jag är inte den som sitter och gråter över spilld mjölk :)P
Jag tar tillfället i akt att utöka min wishlist!(såklart! :D)
Det är otroligt en sån massa fina grejer det finns ute i världen!
Jag har sån jäkla stor respekt för folk som ger sig in i att göra sina egna smycken, kläder och annat. Att våga göra det och hoppas på att lyckas sälja sina saker dessutom är så jäkla modigt!
En dag kanske jag gör det själv, men gud vad rädd jag kommer o va för kritiken!
Men här på min blogg så får man iaf. bara bra kritik ^^ jag gillar att va positiv!
Hittade de här godingarna på Beautiful Wickedness



Ännu en gång Hello Kitty grejer som är lite mer "vuxna", finns i 3 färger; svart, vit och röd.



Jag ÄLSKAR snöflingor och den här är bara för söt! ^^



Finns (som på bilden) med svart "glasyr" på cupcaken och även med rosa.



Det här är nästan min favorit!
Molnet finns med snöflingor (som på bilden), med regndroppar, med blixt och en med rosett på "huvudet".

Allt på den sidan är så jäkla sött, jag hade kunnat lägga upp hur många bilder som helst! ^^
Men då finns det ju inget för er att gå o kolla på själva!



Just nu så står TV'n på och det är "Exorcisten", jag har ett den massor med gånger, men det hjälper inte! Jag är så jäkla lättskrämd! Tur man har lite fluffiga djur som håller en sällskap! :)
Jobbigt o va lättskrämd oh älska skräckfilm samtidigt!
Den värsta filmen jag vet att kolla på när jag är ensam är nog "Poltergeist", fast det är nog bara för att det är den första skräckfilmen jag såg (tror jag), så det är nog nån inbyggd "barn rädsla" som spökar i bakgrunden (haha "spökar" nu var jag rolig :)P )
Mike har förresten fått ledigt från sitt jobb på sin födelsedag, TOPPEN! Det betyder att jag kan göra hela dagen speciell för honom! Funderar på om jag ska bjuda hit hans familj som överraskning! Han har världens sötaste familj, kunde inte ha bättre "svärföräldrar" om jag så letade efter dem!
Ge mig lite tips förresten, på billiga men fina grejer jag kan ge honom! Jag har verkligen sunkig ekonomi just nu :(
FAST jag satt och räknade mina timmar på jobbet innan och det verkar som att jag skrammlar in några extra pund den här månaden! *positivethinkingpositivethinkingpositivethinking* (det är mit nya mantra!) Fast jag får inte lön förens efter hans födelsedag så det hjälper liksom inte! :(

Well well...tillbaka till filmen! :S

xxOxx

Postat av: Kashaya

Söt smycken.=)

2009-06-09, 01:01:20 - URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: nina

sv; ja visst är det moget

2009-06-09, 10:54:47 - URL: http://litenniniz.blogg.se.
Postat av: herzleid

Hörde du att Piratpartiet fick en stol i EU-parlamentet! :D Gissa vad syrran röstade på...



Vad gillar han Mike för nåt? Du får väl göra som när man var liten och ge honom "checkar" på hushållssysslor och gräsklippning och sånt =P

2009-06-09, 17:10:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: