Televinken

Tänkte dela med mig av hur det är att bo med en massa djur... Den här veckan fokuserar vi på Televinken. :)

 
Jag har en bästis, hon heter Pop, vi sover alltid tillsammans.
Och nej hon är inte en katt! Jag är en tuff manlig hund, jag sover inte med katter, särskilt inte tjejkatter!
Hon är ett lejon, eller kanske en tiger, eller en puma...tuff är hon iaf! ^^



Jag har ett jobb också, jag är min pappas väckarklocka, utan mig så skulle han aldrig komma upp! Tro mig han e en riktig sömntuta han den är pappa!



Seriöst, mamma och pappa kan va SÅ jobbiga, varför måste jag klä ut mig bara för att de gör det?
Fast om jag ska va ärlig så är juh den här outfiten ganska så respektingvande, eller vad säger ni?



Min mamma har den här ideén va, om att jag ska vara ren och vit va, jag själv, personligen, föredrar kamoflagefärg!
Så jag har kommit på världens bästa idé! Om jag säger till mamma just precis när hon badat mig att jag verkligen måste gå ut o kissa,att jag dör om jag inte får kissa så släpper hon ut mig i trädgården! Och där ute har jag grävt mitt alldeles egna kamoflagehål jag kan rulla mig i! (Förstår inte varför men mamma var inte alls imponerad!)



Men mest av allt så älskar jag juh att va med min mamma!
För även om hon skäller på mig mest hela tiden (förstår inte varför!) så är hon juh ändå min mamma!


*

xoxoxox


& Televinken ;)
Postat av: sandra

hahah naaw, vilken söt liten berättelse. xD

2009-06-15, 00:16:18 - URL: http://sandraluukinen.blogg.se/
Postat av: flyktsoda

Vilken söt samojed! :)

2009-06-16, 23:08:38 - URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: herzleid

Mwah!!! PELLE!!! Jag saknar dig <3

;D

2009-06-17, 00:05:50 - URL: http://herzleid.myopenid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: