En sån jäkla helg!

Phew!
Sorry för frånvaron! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden! haha
(efter typ 40 timmars frånvaro! :P )
Jag är helt slut haha!
Fredagen var helt hysterisk.
Jag hade så jäkla ont i magen, jobbade, rusade omkring här hemma och försökte städa, försökte hitta några sista presenter till Mike och innan jag visste ordet av det så var klockan 3 på morgonen! 0.0
Lördag.
Vaknade tidigt (inan Mike wohoooo), åkte till Asda och köpte mjölk, färskt bröd och blomor!
Sen ställde jag mig och gjorde en riktigt "English breakfast"
Linconshire sausages, baked beans, stekt ägg (vändstekt men med rinnande gula!), bacon, toast och en stor kopp kaffe! Så jag väckte Mike med blommor och frukost på sängen, han fick också sitt första paket!
Låter kanske helt fånigt men han fick rullpapper och filter så han kunde rulla sin första morroncigg ^^ (det är lite sentimentalt sådär för oss :) )
Efter en massa mys i sängen så gick vi ner och så fick han se ett nystädat vardagsrum! (var nog bästa presenten!) Sen var det dags för hundpromenad, men innan dess så var han tvungen att få 2 paket till, nämligen sina nya skor och strumpor, lyckades hitta hans favvo strumpor, de har liksom resår runt om foten, så de kramar och ger stadga i hålfoten...om ni fattar? Och ett par snygga långa shorts. Han blev jätteglad för skorna, tror jag valde absolut rätt! *stolt*


Han har en förkärlek för vita skor, märklig människa haha, själv har jag alltid ogillat vita skor men jag måste erkänna att han passar jättebra i dem!
Så efter hundpromenaden så var det dax att öppna lite fler paket!
Han fick en massa nödvändigheter som han önskat sig, dushgel, deodorant och ansiktskräm o så där.
Förra julen så köpte jag ett set med ansiktskräm, scrubwash och en ögonkräm till honom, det är från ett jättebra märke som heter Nickel, så det var det han fick igen. Rekommenderar det verkligen om ni ska köpa "skönhetsprodukter" till er pojkvän/man!



(tycker dessutom att de har toksnygga förpackningar! ^^)

Sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig snygg!
Jag frågade Mike vad han ville att jag skulleha på mig eftersom det var hans födelsedag, då säger sötot "Whatever you feel comfortable in" :D
Så det blev svarta leggings med paljettdöskallar på, liksom nere vid anklarna, köpta på Halens en halv evighet sen. (visar bild en annan dag), svart långt linne, min snygga halvglansiga bomberjacka, scarf med döskallar och mina ursnygga WASP's från Firetrap!


Jag blir helt lycklig varenda gång jag ser dem, de är mina absoluta favvo-skor, och de är MINA!!!!! ^^
(Någon dag snart så tänkte jag att jag ska lägga ut lite bilder på alla mina favvoskor jag har här hemma :) )

Ska kolla igenom Mikes och hans mammas kameror senare o se om jag kan hitta nå snygga bilder på hela min oufit :)

Så då var det iväg till restaurangen...eller ja puben e det juh egentligen.
Vi åt på ett ställe som heter Hinderton Arms, det är en traditionell pub, men med den absolut bästa maten!!
Jag älskar det stället!
Om ni någonsin skulle råka hamna där så måste ni äta antingen "Beef & Bombardier Ale Pie" eller det vegetariska alternativet "Creamy Mushroom Stew" de är att dö för! nomnomnom!
Efter maten så var det dags att åka hem till Len & Glo (Mikes mamma o pappa) för mer paket, förutom de vanliga "mammiga" presenterna så fick han en toksöt SatNav! Så nu kan vi åka vart som helst i Europa utan att komma bort! haha ^^

När vi kom hem så var det dags för mys i soffan och dags för de sista paketen.
Jag visste att Mike hade glömt att köpa öl, så jag hade köpt hans favvo-öl, med matchade öl-sejdel! Tror ni jag var populär eller vad? :D
Sen fick han också den presenten jag är nästan mest stolt över (mest för att jag fick den för under en fjärdedel av priset ^^) En ny armbandsklocka från Ben Sherman. toksnygg!
Den har sån härlig tyngd i sig dessutom!


Ska fixa en bild på när han har den på sig så ni kan uppfatta storleken bättre.


Sen var vi dödströtta och damp i säng!
Jag är så jäkla glad att jag lyckades få till en sån bra dag för honom att han verkade bli så glad för sina presenter.
Jag har varit så jäkla nervös för den här dagen så ni anar inte!
Mike går alltid den där extra lila biten för att göra mina födelsedagar speciella och han prickar alltid in presenterna perfect och jag ville så himla gärna kunna göra det samma för honom, fast på en minimal budget! Och jag tror jag lyckades! Så skönt att kunna andas ut!

Så nu är det tillbaka till vardagen! :(
Inga presenter att köpa så hela min lön (som jag får om 4 dagar!) är bara MIN! mohahahahaaa...
...fast, måste betala bilförsäkringen och så måste vi planera trippen hem till Sverige o det kommer kosta en slant det också, och måste fixa med hundarna och allt...jaja...lite shopping får jag ju säkert plats med! När vi väl är i Sverige så kommer jag ju få mat hos mamma och pappa! Det gör en vädig skillnad!
Och samma dag vi åker till Sverige så får jag nästa lön, så när jag åker tillbaka hem hit så kommer jag förhoppningsvis ha en hel del pengar kvar på kontot, då jäklarns! haha! :D

Nu är det dags för lite frukost-lunch-middag och kolla Katie&Peter stateside på TV'n!

xoxoxoxox

Postat av: Lovisan

Älskar dom svarta skorna :) <3

2009-06-21, 19:12:26 - URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: stephanie

hejsan.vilka fina presenter.allt bra med dig.

2009-06-21, 19:14:08 - URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: