En dag på jobbet....

...vi fick in jättesöta produktprover på jobbet idag.
Jättesöta koppel med matchande halsband.
Kopplen har olika text.


sorry för taskig bildkvalitet!

Hade jag haft en tik så hade jag definitivt köpt det med texten "One of us likes a big stick" :)P
Annars så var det en ganska tråkig dag...grå...trist...och regnig...
Men efter regn kommer sol! (tveksam om när dock :P )
Som grädde på moset den här grå dagen:
Jag hade tänkt äta macaronipudding som jag lagade igår idag när jag kom hem från jobbet.... men icke.
Hundarna hade öppnat ugnen och hävt ut allt på golvet så där låg min min macaronipudding i ett hav av glasbitar! :(
Tycker Mike kan komma hem nu, jag behöver en kram!

xoxoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: