*AAAAAAAHHHHH*

Jag vet att jag sa att jag skulle gå o lägga mig men jag fick ett infall....
...för ett tag sen gick mina favvojeans sönder, på ett väldgt osnyggt sätt och de var inte direkt lagningsbara.
Så efter sommarvärmen idag så bestämde jag mig just för o göra om dem till shorts! o.O
Jag har dödat mina jeans! :'(
Det blev skitsnyggt, jag är jättenöjd men fy tusan vad hemskt det va o börja klippa i mina favvojeans!!
Ska nog ha en lten cermoni imorrn o begrava benen! XD


(bilden är lånad, men mina blev ungefär så här, lite kortare.)


Nu natt! PUSS


Postat av: Mimmi

Jag älskar också pixel art! Det är askul och fint tycker jag också. Nu ska jag bara lära mig teckna så det inte tar mig en halv dag att göra en liten pryl!

2009-06-13, 03:10:01 - URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: herzleid

LOL omg, har du slöjdat!!! :D

2009-06-15, 12:47:32 - URL: http://herzleid.myopenid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: