Vet inte om jag är korkad eller smart.

Jag bestämde mig idag för att jag skulle unna mig att köpa 2 par solglasögon.
(eftersom jag alltid har sönder dem så köper jag 2 par åt gången)
För solglasögon är bra, de skyddar ögonen o så där så det är en mycket viktig investering ^^

Så jag har beställt 2 par i samma modell fast i olika färg och nu sitter jag här o har ångest!
Skulle jag köpt 2 olika modeller?
För jag hittade några andra modeller jag gillade men bestämde mig för att det är bäst att köpa de jag gillar bäst men nu vet jag inte längre.... fan!
Kanske måste köpa fler nu! >.< lol

well well...ni har sett dem innan men här är de:


köpte de här svart och så ett par i rökgrått...

Jaja, vi får väl se hur jag känner när de kommer. :)

puss så länge!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: