snabbis

---

*dieseldränkt katt (inte min)
*huvudvärk
*försov mig
*ett steg framåt två steg bakåt
*täbbt i däsan!
*två veckor till Sverige resan


+

*
två dagar tills crosstrainern kommer!
* ledig lördag
*nya nagellack
*kort dag imorrn
*solsken
* 2 veckor till Sverige resan


in between

* Jag har hittat bootsen jag vill ha!


(från I Love Shoes)

*de är antagligen för trånga i vaderna :(


Usch vad jag är trött. Det här är en sån där jobbig vecka, när det liksom känns som att man är steget efter hela tiden!
Känner verkligen i hela kroppen att jag behöver lite semester, det är liksom som att hjärnan har börjat stänga av sig, jag glömmer massa saker o e helt fumlig, tappar grejer, glömmer nycklarna, ladda mobilen osv osv osv. Idag när jag skulle spela DS så fattade jag inte varför det inte startade ända tills jag insåg att jo visst jag hade satt i laddaren....det var bara det att jag inte hade pluggat in laddaren i väggen >.<
Eller som i morse, när jag skulle göra snabbkaffe och trodde att jag hade satt på vattenkokaren men det hade jag ju inte så jag hällde kallt vatten på kaffet....
Kan vi pausa världen lite? Bara en liten stund, så att jag kommer ifatt?

Hästarna tar upp mycket tid i min skalle också, jag liksom bara vet att den där stunden närmar sig, när jag måste sälja dem. Och så bara vet jag att allt inte kommer va ordnat tills när det måste ske. Hästpass och microchip och gud vet vad, det är så frustrerande, allt är jobbigt redan som det är och så vet jag att familjen säkert kommer gräla på mig.
Men vad kan jag göra? Om man ber någon om en tjänst och de säger att de ska göra det, hur kan det då va mitt fel om det inte blir gjort?
Ja ni ser juh...det här makes no sense at all! Och det är bara för att jag har tusen tankar som surrar i skallen!

Jag ska gå och nanna....o förhoppningsvis så har jag lösningarna till alla mina problem när jag vaknar!

puss så länge sötnosar!

Postat av: herzleid

^^ <3 det är lugnt, jag har pajsat världen åt dig. supersyrran



Säg till när ni vet vilket flyg ni kommer med! Nån dag i förväg eller så, så jag vet tider?



"In between" är förresten en ypperlig låt av en holländsk jazzpojke: http://www.youtube.com/watch?v=frnrV0L28tY

(Den är bra! Inte tråkig jazz, rolig jazz!)

2009-07-10, 12:24:20 - URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: Randy

Stövlarna var skitsnygga =)

2009-07-10, 13:30:12 - URL: http://www.randys.se
Postat av: LenAtT

Haj haj..

jag kan hjälpa dig med vad jag nu kan, säg till bara..jag har ju lite närmare.men Summernight e jag fortfarande spekulant på.eerna med men jag kan bara ta på foder.Hör av dig om jag ska hjälpa med nått...kram

2009-07-10, 18:40:16 - URL: http://helenawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: