Mittwoch

Jaha, då var det onsdag igen.
Mittvecka.
Borta är energin från när veckan började och långt är det tills helgen börjar. Så där lagom tråkig liksom.
Inte har det hänt nått spännande heller.
Igår började dagen väldans långsamt, sov i många långa timmar men så småningom satte rastlösheten in och jag började småplocka och innan jag viste ordet av så hade jag moppat golven och putsat sovrumsfönstren.
Det gjorde i alla fall Mike glad när han kom hem och en glad karl är en bra karl! :)



Så idag på jobbet har inget alls hänt...typ.
Målade vår ytterdörr i fin klarblå färg, inventerade alla mediciner, eller ja, började iaf. hur jäkla tråkigt som helst! >.< Men har hela december på mig så det är juh skönt. Gjorde en hel del pappersarbete, försäkringar, medicinrecept osv. Jag trivs faktiskt ganska bra med att göra det då och då. Försäkringarna är något som har varit min uppgift på jobbet ända sen jag började, tycker det är en skitcool grej att ha ansvar för ^^, det är liksom jag som ser till att våra klienter får tillbaka de pengar de är berättigade till.

På vägen hem idag så skulle jag åka o handla ett par speciella saker och åka och tanka (på samma ställe)
Jag är trött i huvudet, det regnar och jag vill bara hem.
Jag tar en kundvagn och går in i butiken och min hjärna får blackout, jag har ingen aning om varför jag är där! Har helt glömt bort vad det var jag skulle ha. Jag strosar omkring lite och lägger diverse saker i kundvagnen som jag tror mig behöva (snacka idiotiskt!), däribland; hårinpackning, ungsfast glasform och ett armbandsur ?!?!?! Hallå?
Får också med mig lite mjölk och Coca Cola, för det behöver vi alltid, och lite andra spridda småsaker, betalar £26 i kassan på FEL bankkort, släpar med mig allt ut i bilen och börjar köra hemmåt, i sista rondellen innan jag är hemma kommer jag ihåg 2 saker:
1. Vad det var jag skulle köpa
2. Eftersom bensinlampan tändes kom jag ihåg att jag skulle tanka.
Så det var bara att åka tillbaka.
Går in i butiken och köper det jag kom dit för att ha i första början vilket kostade £1.50!!!!
Går till bankomaten och tar ut £20 med RÄTT bankkort, för att tanka för, kör de 30 metrarna till tankstället, står och tänker på nått helt annat så jag lyckas tanka för £25 så jag måste betala med kort och betalar såklart igen med FEL kort!
Jag blir så jäkla trött på mig själv ibland! >.<
Väl hemma så fick jag i alla fall en trevlig överraskning när jag såg Mikes bil på parkeringen så han kunde komma och hjälpa mig bära in 15kg hundmat!


Sååå, jag tror jag ska gå och bädda ner mig och hoppas på att morgondagen blir bättre och att jag kan tänka klart! För idag var juh inget att ha!

Puss mina hjärtan hoppas er mittendag har varit bättre än min! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: